۶ پاسخ

اگه گوشش باشه دست بزنی گریه میکنه...اگه دندونش باشه انگشت بکشی رو لثش اروم میشه...اگه لثش بود ژل لثه باریج بزن براش خیلی خوبه..اگه گوشش بود ببر دکتر خدایی نکرده عفونت نکنه

ببین گلم پسرم من چند روز پیش خیلی گریه میکرد اوضاع خیلی بد بود هرکاری کردم آروم نمیشد بردمش دکتر تا دست گذاشت روی گوشش شروع کرد ب گریه کردن بعد دکترش برای استا ازیترومایسین نوشت گفت با روغن بادوم تلخ پشت گوشش ماساژ بده آروم آروم بعدش دور نافشم چرب کن و واقعا هم تاثیر گذار بود شماهم همین کارو کنید با روغن بادام تلخ ماساژ بدین انشاءالله ک بهتر بشه

اگه روغن بادوم شیرین داری یخورده ب پشت گوشش بزن ضرر نداره اگر درد داشته باشه ام خوب میشه

قطره استا بده اگر خوب شد یعتی حاییش درد میمه۷

بچه ای که دست به سمت گوشش میبره یامیکشه داره دندون درمیاره😍😍

احتمالاً دندونه,تبشم چک کن

سوال های مرتبط