۸ پاسخ

بهترینش اسپره بیحسی دندان از داروخانه بگیر بزن رو دندون بعد بریز بیرون قورت نده

اگه تو خونه میخک داری بزار روش

الهی. الهی منم این روزا ب شدت دندون دردم و نه میشه بکشم ن میتونم درست کنم
اینو از عطاری گرفتم اگ تونستی برو چندتا عطاری سر بزن اگ بتونی پیداش کنی عابیه اندازه یک قطره میریزم رو دندونم اب رو اتیشه فورا بی حسش میکنه

تصویر

پودر دارچین بریز روی دندونت بمونه ..برای دخترم جواب داده بود

آب نمک قرقره کن
ژلوفن و سوراخ کن بریز رو دندونت اگه دندون خرابه

دوز گوی دیشوی بیراز ساخلا

زرد چوبه بذار روش

فقط دیکلوفناک

سوال های مرتبط