۱۰ پاسخ

ژلوفن رو سوراخ کن یکم ازش بریز رو دندونت

مامانم می‌گفت میخک کوبید گذاشت رو دندونش خیلی خوب بود

شیاف خیلی خوبه

شیافف بزن. سلوفت رو سرش رو سوراخ کن بزن به دستمال کاغدی بزار رو دندکن دو دقیفه بز حسش میکنه

سیر و پوست کن بعد نصف کن بزار رو همون دندون که درد داره با دندون نگهش دار

من شیرمیدادم ژلوفنم میخوردم

میخک بزار روش

شیاف یا قرص دیکلوفناک استفاده کن خیلی خوبه

شیاف دیکلوفناک بزار
جوشونده اسپتد تو دهنت نگهدار.
ابقورع با نمک نگهدار.
ژلوفن رو من خوردم تو شیردهی یبار اشکالی نداره

شیاف دیکلوفناک بزن
منم امشب دندونم خیلی دردمیکنه

سوال های مرتبط