۷ پاسخ

من سرفه میکرد نزدن ۱۰ روز با تاخیر زدن

دکتر من گفت سرما خورده اشکال نداره ببری واکسن بزنی
فقط اگر تب داشته باشه واکسن رو به تاخیر میتدازیم

اگه تب نداره و اسهال نیس مشکلی نداره .منم چهارشنبه واکسن ۶ ماهگی پسرمو بردم زد خیلی سبک بود خداروشکر اصلا نه تب کرد نه اذیت شد

سلام تا یک ماه مهلت هست بزنه واکسن رو اصلا نگران نباش
بزار کاملا خوب شد ببر

نه چون شش ماهگی سخته نبر بزار کامل خوب شه بعد ببر

ن عزیزم تب نکنه خوبه مشکلی پیش نمیاد

با سلام و احترام
پسر منم فقط سرفه میکرد ۴شنبه واکسن ۶ ماهگی رو زدم و خداروشکر حالش خوب

سوال های مرتبط