۷ پاسخ

فقط همون هفته اول میگن هر دو ساعت باید بیدارشون کنی که قندشون نیوفته

میگن اون ده روز اول بیدار کن بعدش بذار خودش بیدار شه

من الان خودش بیدار میشه برای شیر

من بعد ۴۰ بیدار نکردم دیگه

شما هر دوساعت باید شیربدی والا قندش افت میکن

مگ‌روزای اول بیدار میکردی؟ میگن بزارید خودش بیداربشه

سوال منم هست من بع ۳ روزمیزاشتم خودش بیدارشه موقعی ک شیرخشک میخورد تا۴بیدادمیشد ولی شیرخودم هر۴۹دقه بیدارمیشد

سوال های مرتبط