۳ پاسخ

من از داروخونه پديابست گرفتم

اره بوی بدی داره ب بدبختی میخوره . پس خوبشو بگیرم خودم

دخترم طعمشو دوس نداره بوش هم خوب نیست ببین اگ دوست داشت بده بهش

سوال های مرتبط

مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی