سلام ۷ماهه نزدیکی ندارم تو زایمان طبیعی تاثیر داره اذیت میشم ؟

۴ پاسخ

هفته های آخر داشته باش بدون جلو گیری بهت کمک میکنه دهانه رحم نرم بشه

شوهرت اذیت نمیشه

رابطه خیلی کمک میکنه ب زایمان خواهرشوهرم نداشت ۴۲ هفته ب زور آمپول فشار زایمان کرد بعد ۲روز درد کشیدن من ولی از اول رابطه داشتم تا لحظه ای ک داشتم میرفتم بیمارستان 😅 بعدم راحت تو ۳۷ هفته زاییدم دکترم میگفت چقدر زود و راحت بچه اومد

چرا نداری ؟خودت نخواستی یا شوهرت ؟ بعد س سوال شماها چجوری خودتون و شوهرتون اینو تحمل میکنید ؟؟

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری