۴ پاسخ

احتمالا رفلاکس

دختر منم همینجوری میشه گاهی
دماغش گرفتگی داره و خشکه ،تو هر سوراخ دماغش یک قطره روغن زرد میچکونم یه کم ماساژ میدم آروم ،کم کم هر چی باشه میاد بیرون خوب میشه

علائم رفلاکسه

ای وای بچه ی منم اینجوریه انگار سرما خورده گلوش چرک کرده اونجوریه

سوال های مرتبط