۳ پاسخ

اره ولی باید جای خوب بری رنگ کنی ... من ی چیزی تو همین مایه ها زدم خیلی ساعتم رنگه رو موهام بود مو رو نابود کرد الان خیلی ریزش دارم ... بعد این رنگشم فقط واسه یه مدته رنگساژم ک بکنی بعد یه مدت فقط دکلره تنها میمونه... اینو زدم

تصویر

عالیه

اره خیلی شیکه

سوال های مرتبط