قشنگه اما قدیمی شده 🥲
به نظرم از نظر شنیداری آوای خوبی نداره ، اون گند اخرش منظورمه
شاید یکم قدیمی باشه اما اگه خوشت میاد حتما بزار مهم دل خودته.
اسمای جدید که به پسرتون بخوره هم زیاده عزیزم
هراسمی زیبایی خودشوداره
بااحترام نه
حتما نباید اولش س داشته باشه عزیزم یه اسم خوش آهنگ انتخاب کن
مانیا ، رونیا ، طنین ، پریزاد، ملکا ، مارال ، روشنا
قشنگه نامدار باشه ان شالله
یک کم قدیمی شده
سوفیا
سریرا
سودا
هم قشنگن
سوگل قشنگتره..
آنیساهم قشنگه
ب نظر من نه
بقولا هر اسمی زیبایی خودش داره .من اسم نورا .و پریماه دوس دارم
عزیزم هرچی که به دلت میشینه بزار من اگه خدا بهم دختر بره سارا میزارم😁
خیلی اتفاقا قشنگه حس خوبی بهمم میده این اسم
منم دوستش دارم ولی یکم زیاد و قدیمی شدت همراز قشنگه. من تازه شنیدم به دلم نشست
خیلی قدیمیه
مهم نظر خودته. سلن هم قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.