۴ پاسخ

سوگند به نظرم خیلییی قدیمی شده و گند آخرش تو تلفظ جالب نیست .

نه خیلی قدیمی و خزشده

بله خیلی قشنگه

اره خیلی قشنگه اسم دختره اول من هم سوگنده

سوال های مرتبط