اگه تحویل داد بدون همه ی این قومپزا که در کردن حرفی بیش نبوده و این همه ادعا میکردن که میتونن جلو امریکا وایسن فقط خزعبلات تو مغز پوسیدشون بوده که مارو فقط بدبخت تر ازین کنن 😶😶😶😶نمیدونم شایدم خوشبخت شدیم خدارو چه دیدی
امیدوارم هرچه هست فقط مردم یه روز خوش توی وطن و کشورشون ببینن و با جیب پرپول و سلامتی و دل شاد جشن و گردششونا برگزار کنن 😭😢😭😭😢😢😭😭
امیدوارم دیگه جنگ نشه همین الان خیلیا بیکار شدن 😭😭😭
🙄🙄🙄🙄🙄
الان اتش بسه دیگه مثلا دارن مذاکره میکنن🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.