مامانای عزیز پوشک ببم خوبه؟جذبش چطوره؟

۹ پاسخ

اصلا خوب نیست

اصلاخوب نیست فقط مولفیکس

افتضاااح

بنظر عالی ترین هم قیمتش ارزون تر هم کیفیت

من قبلا میبستم خوب بود

نه خوب نیست

من از ۳ماهگی تا ۱سال و نیم می‌بستم بسیار راصی بودم کیفیت از مولفیکس بهتر ،ببم سبز

خواهش عزیزم

اره خوبه خیلی

سوال های مرتبط

مامان آیلین آیناز مامان آیلین آیناز ۲ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۳ سالگی