۱۰ پاسخ

آره رفتم بعد یک هفته تا معاینه کنه بخیه هامو ودارو داد بهم

آره بخیه هارو باید ببینه

منم نرفتم

براکشیدن بخیه رفتم دارو هم نوش

منم نرفتم اصلا

من ده روز بعد رفتم
دوباره باید برم برای پاپ اسمیر

دهم و چهلم رفتم

امروز یا فردا میرم دیر هم شد
آره دیگه باید برای چکاپ خودمون یک هفته تا ۱۰ روز بعد بریم
خودمون هم مهمیم دیگه چون نی نی داریم نباید خودمون رو فراموش کنیم خیلی بده این

بله ده روز بعد رفتم دارو نوشت و بخیه ها رو چک کرد

بله یک ویزیت بعد دو هفته رفتم

سوال های مرتبط