والله هرچی استرس و درد و بدبختی مال ما زناست.
آیودی میرنی بعدش ممکنه خونریزی کنی بهت نسازه کلی هم باید مراعات کنی
کاندوم میزنی میگن سوراخه
قرص و آمپول هم که عصبی میکنه
طبیعی هم که روش جلوگیری حساب نمیشه و دل شیر میخواد
چقد گناه داریم ما زنا به خدا
چرا برای آیودی مقاومت میکنی سره ماه پریود میشی اعصابتم بهم نمیریزه
آمپول اینا خوب نیس
من فقط جلوگیری طبیعی و قبول دارم
اینهمه راه جلوگیری امن چرا با امپول و قرص خودتونو نابود میکنید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.