۵ پاسخ

والله هرچی استرس و درد و بدبختی مال ما زناست.
آیودی میرنی بعدش ممکنه خونریزی کنی بهت نسازه کلی هم باید مراعات کنی
کاندوم میزنی میگن سوراخه
قرص و آمپول هم که عصبی میکنه
طبیعی هم که روش جلوگیری حساب نمیشه و دل شیر میخواد
چقد گناه داریم ما زنا به خدا

چرا برای آیودی مقاومت میکنی سره ماه پریود میشی اعصابتم بهم نمیریزه

آمپول اینا خوب نیس

من فقط جلوگیری طبیعی و قبول دارم

اینهمه راه جلوگیری امن چرا با امپول و قرص خودتونو نابود میکنید؟

سوال های مرتبط

مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی