۲ پاسخ

بچه من ۳ ماهه ۸ کیلوعه

دخترمن هنوز ب هشت کیلو نرسیده خیلی ظریفه
ماشاالله ب دنیز
دختر بزرگم نی نی ک بود اینقدر ماشاالله تپلی بود تمام بدنش گره گره ای بود
ولی دومی نه حساسیت ب پروتئین گاوی داره
دخترت ماشاالله خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم🪿🍼 مامان زینب خانوم🪿🍼 ۱۳ ماهگی