ارثی یکی بوده تو فامیل که نق نقو باشه از شانست بهش کشیده
ارثی هس من خودم بدآروم و نق نقو بودم پسرمم هس روانیم کرده
من بچه ی داداشم همینجوری بود الان ده سالشه دائم هی نق میزنع و حرص میخوره با خودش🫠
بعضی بچه ها همینن با اینکه سیرن و... باز نق نق میکنن فکر میکنم ارثی باشه عزیزم تا یکسال دوسال من هم خودم هم شوهرم میگن آروم بودیم الان رایانم گریه نمیکنه اصلا ولی من شیطون بودم همش میخواستم برم الان رایانم همینه همش میخواد بره تو بغل بند نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.