۲ پاسخ

عزیزم حتما برو یه دکتر دیگه و فوق تخصص زنان برو و پیگیری کن. این همه خون از دست میدی برات بده . انشاالله که زود خوب بشی

عزیزم با این دکتر نتیجه نگرفتی پرس و جو کن یه دکتر خوب برو انشالله ک چیزی نباشه ولی حتما پیگیری کن .

سوال های مرتبط

مامان زینب خانوم🪿🍼 مامان زینب خانوم🪿🍼 ۱۳ ماهگی