تو بهمن ماه برا من ۱۵ تومن شد بیمه تامین اجتماعی
مال من بابیمه سلامت شد یتومن
اضطراری بودم ولی دقیقا روزی که رفتم مراقبت بیمارستان پیش دکتر خودم
همونجا کیسه آبم پاره شد
۶۵. ۶۶ تومن بیمارستان
دکترمم دستمزد نگرفت
سزارین اضطراری شدم
هم دکتر پول گرفت هم بیمارستان
روی هم شد ۱۰۰ تومن
اضطراری فقط هزینه بیمارستان.دکتر دیگه دستمزد نمیگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.