من همون بیمارستانی ک زایمان کردم سرکلاژ شدم همون جا هم باز کردم. بیمارستان دولتی بود پولی نمیشه. البته من بستری شدم. 800ت
درد یا لکه بینی نداری؟ برا رابطه و فعالیت داشتن چی بهت گفت؟
من اون سری از منشی پرسیدم گفت 600 یا 800 هست دقیق خاطرم نیست شنبه میرم باز میکنم
درد داشت باز کردنش؟
به نظرم همون ویزیتش هسته دیگه نمیگیره من که تو اتاق عمل باز کزدم اینقد استرسشو دلشتم😂
عزیزم میشه بگی چجوری سرکلاژو باز کرد؟ همون قیچی رو میفرسته داخل و نخ رو میکشه بیرون؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.