دکتر برو باید دارو مصرف کنی
عزیزم ۱۰۱ ک خوبه زیاد بالا نیست
عزیزم چاقی؟
وزنت باید بیاد پایین
شما اگه خورما هم میخوری یا میوه نباید بخوری
چون قند قنده این باور که خرما و میوه قندشون طبیعیه کاملا اشتباهه
و مهمتر کربوهیدراتتو بااااید کاهش بدی
اصلا نباید چیزای قند دار بخورین همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.