۴ پاسخ

دکتر برو باید دارو مصرف کنی

عزیزم ۱۰۱ ک خوبه زیاد بالا نیست

عزیزم چاقی؟
وزنت باید بیاد پایین
شما اگه خورما هم میخوری یا میوه نباید بخوری
چون قند قنده این باور که خرما و میوه قندشون طبیعیه کاملا اشتباهه
و مهمتر کربوهیدراتتو بااااید کاهش بدی

اصلا نباید چیزای قند دار بخورین همین

سوال های مرتبط