برید پیش دکتر غدد ان شاء به سلامتی دنیا بیاد
عزیزم اگر دیابت بارداری دارید حتما برید زیر نظر متخصص غدد با پرهیز غذایی وراهنمایی کنترل میشه
من خودم دیابت بارداری گرفتم دکتر زنان منو ترسوند که باید انسولین بزنی دکتر غدد گفت اصلا نیاز نیست وبا رژیم غذایی کنترل شد .
چرا انسولین نمیزنی عزیزم، قند خطرناکه حتما به دکترتون بگین، من میزدم ، بارژیم اصلا نمیشه، به خاطر خود بچه بهتون میگم،ایشالا بسلامتی بدنیا بیاد ولی حتما حتما حتما برین پیش پزشک غدد و دیابتی که دکترتون معرفی میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.