۲ پاسخ

اگه شربت کولیک یا گرمیچر دادی خوب نشد
اگه هزینه برات مشکل نداره سریعا براش قطره اینفاکول تهیه کن از سیسمونی فروشی های خاص
بهش بده عالیه باعث میشه همش بادش خالی بشه
یه پارچه هم دور شکمش ببند که شکم و پهلوش گرم باشه یا با روغن یکسره ماساژ بده
اما این قطره عالیه من دوبار خریدم دادم خیلی تاثیر داشت
بچم انقور گریه میکرد و اذیت بود نافش زده بود بیرون

شاید نفخ کرده شربت دل درد بده

سوال های مرتبط