چه حس و ذوقی داره دیدن خانواده بعد یکسال🥺🥹

تصویر
۱۰ پاسخ

من یک هفته نرفته بودم مامانم زنگ زد چهره ی آوین یادم رفته بی رحم😁😁😁😁

الهی بسلامتی بخدا من از اینجا چشمام اشک شد دختر با این تاپیکت
من یکی دو هفته نبینم رد میدم
یه خیابون پایین تر می شینیم 😂😂

الهی عزیزم بسلامتی انشاالله
خوش باشید همیشه عزیزم

منم یک سالونیمه ندیدمشون🥺🥺

وای منم اگه خدا بخواد بعد یک سال چهارشنبه میخواییم بریم

چرا ۱ سال؟!

کدوم شهرن؟

ان شاءالله بسلامتی بری عزیزم

ای جانم😍

منم یکساله خونوادمو ندیدم😔💔

سوال های مرتبط

مامان جــانـان🤍🍼🧸 مامان جــانـان🤍🍼🧸 ۴ سالگی