۶ پاسخ

دیفن باخیا
مبارکه گلم
اگه برگش و بشکونی و یه شیره سفید ازش بیاد اون شیره سمیه اونم وقتی دست بهش مالیده شه و به دهان یا چشم زده شه وگرنه درکل این گل خطرناک نیست

نور داشته باشه و کود اهن صدرصد لازمشه ک برگای پایینیش زرد نشه

گلی سمی فقط نباید بچت درست بزنه بهش
آب تو زمستون هفته‌ای یک بار و تو تابستون دوبار اونم به اندازه نه خیلی کم ونه خیلی زیاد نور هم غیر مستقیم باشه

چه خوشگل مبارکت باشه عزیزم من که از ترس پسرم نمیتونم بخرم میدونم دستکاریش میکنه چون میگن سمی هم هست دیگه واقعا میترسم بخرم

نور زیاد ولی غیر مستقیم

فقط نور و اب

سوال های مرتبط

مامان نیما💞نوا💞 مامان نیما💞نوا💞 ۴ سالگی