۳۰ روز عقب انداختم باردار هم نیستم چرا این طوری میشع 😭😭

۷ پاسخ

تغییر فصل
استرس

بادکش ساق پا بنداز و زیر دلت رو با روغن کرچک و سیاه دونه ماساژ بده میشی پاهاتو تو آب نمک ولرم بزار ۲۰دقیقه

تنبلی داری لابد سونو بده

ما ها که تنبلی داریم عادی

یه چندماه قرص پروژسترون بخور تا منظم بشی

تنبلی تخمدان یا کیست نداری؟ برو سونو داخلی بده بفهمی

منم ۴۰ روزه😶

سوال های مرتبط