امتحان می کنم مرسی
من که هر شربتی دادم اثر نکرد فقط ویتامینه است همشون که سیستم ایمنی بچه رو تقویت میکنه ربطی به اشتها ندارن
لیکو زینک خوبه اشتها آور بود واسه دختر من
ببر دکتر تجویز کنه بنظرم
مهدیار من اصلا شربت نمی خوره اصلأ
خیلی هم لاغر و بی جون و عصبی شده موندم چه غلطی بکنم هیچ مغزیجاتی نمی خوره فقط لطف کنه شیر با شیره بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.