برای اشتهابچه ام تقویتش چه شربتی بگیرم

۵ پاسخ

امتحان می کنم مرسی

من که هر شربتی دادم اثر نکرد فقط ویتامینه است همشون که سیستم ایمنی بچه رو تقویت میکنه ربطی به اشتها ندارن

لیکو زینک خوبه اشتها آور بود واسه دختر من

ببر دکتر تجویز کنه بنظرم

مهدیار من اصلا شربت نمی خوره اصلأ
خیلی هم لاغر و بی جون و عصبی شده موندم چه غلطی بکنم هیچ مغزیجاتی نمی خوره فقط لطف کنه شیر با شیره بخوره

سوال های مرتبط

مامان ال ای مامان ال ای ۴ سالگی
مامان دونه انار(مورا) مامان دونه انار(مورا) ۳ سالگی
مامان امیروآوین💏 مامان امیروآوین💏 روزهای ابتدایی تولد