۶ پاسخ

شن داری یا سنگ؟ اگه بزرگن که باید بری سنگ شکن یا دارو بخوری ولی اگر کوچیکن و قراره وفع بشن شیاف دکترا میدن ودارو ولی اگر خونگی میخوای آب زیاد بخور مایعات زیاد بخور دلستر خوبه و دمنوشایی مثل اون‌پشمای ذرت و دم گیلاس و اینجور چیزایی طب سنتی میگه دم کرده خوبه

شیاف استفاده کن

سنگ کلیه داری برو دکتر

اگ سنگ داری برو دکتر اگ پهلوهات و عضلاتت گرفته حسابی چرب کن گرم نگه دار کیسه اب گرم بذار چندروز طول میکشه همینکارو تکرار کن
اکر بهتر نشدی برو دکتر امپول عضله شل کن برن

اگه سنگ یا شن داری قطره سنکل خوبه ..کیسه آبگرمم اروم میکنه

سنگ کلیه داری؟

سوال های مرتبط