۷ پاسخ

طول میکشه عزیزم

دختر من دو تا دندون رو با هم یک ماه پیش دراورد

جالبه آخه معمولا دوتا پایینی ها با هم درمیان😅
خداا الان قیافه ش با یدونه دندون چقد بامزه ست🤭😍

عزیزم پسر منم اواخر بهمن یه دونه پایین درآورد و تا الان دیگه هیچی
فقط غُرررر میزنه هاااا غررررر

چقدر بچه ها تغییر کردن خداوکیلی
پسر بزرگم اینطوری نبود😂😂😂

اصلا نمیزاره که نگاه کنم

بالا ها ورم نکرده ؟پسر من هشت ماهو نیمش بود یدونه در آورد یه ماه بعد دومیشو ولی هنوز کامل در نیومده بالا هم خیلی ورم داره ولی میدونم یه ماهی زمان میبره تا در بیاد

دختر من همون یه دونه رو هم ندارهچ

سوال های مرتبط

مامان نغمه مامان نغمه ۱۱ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی