۳ پاسخ

برای دختر منم ۲ ماهگیش بود عفونت کرده بود اصلا باز نمیشد کاغذ دستمالی رو میزدم اب ولرم اروم میزدم چشمم باز میشد بردیم دکتر یدونه قطره داد و یدونه هم پماد چشمی یه روزه خوب شد

پماد تتراکسلین چشکی بزن
یه مواد شستشو دهنده هم هست اونم برو از داروخونه بپرس بهت میده طرز کارشم میده

پماد تتراکسلین چشمی بخر

سوال های مرتبط