۵ پاسخ

بچه اول هم تو شکمم خفه شد دفع پروتین داشتم و نمیدونستم خیلی خیلی خطرناکه

از علائم مسمومیت بارداری هست

باید ازمایش بدی که عددش بالاتر نرع اگ بره باید عمل بشی

باعث افزایش فشار میشه و خدا نکرده هم برا خودت هم نی نی خیلی خطرناک

سوال منم هست ؟

سوال های مرتبط