منم اینجوریم البته توالت ایرانی فقط درد میگیره فرنگی اینجوری نیست هنوز از دکتر نپرسیدم🥲
اگ میتونی از توالت فرنگی استفاده کن شاید پوزیشن نشستنت بهت فشار میاره
ب من ماما گفت بخاطر اینکه بچت بریچه
منم یه مدت اینطوری بودم خودم فکر میکردم از کم آبیه وقتی آب کم میخورم اینطوری میشم ولی یکم عفونت ادراریم داشتم البته
عفونت ادراری نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.