۵ پاسخ

منم اینجوریم البته توالت ایرانی فقط درد میگیره فرنگی اینجوری نیست هنوز از دکتر نپرسیدم🥲

اگ میتونی از توالت فرنگی استفاده کن شاید پوزیشن نشستنت بهت فشار میاره

ب من ماما گفت بخاطر اینکه بچت بریچه

منم یه مدت اینطوری بودم خودم فکر میکردم از کم آبیه وقتی آب کم میخورم اینطوری میشم ولی یکم عفونت ادراریم داشتم البته

عفونت ادراری نداری؟

سوال های مرتبط

مامان شیرین بیان🩵 مامان شیرین بیان🩵 روزهای ابتدایی تولد