عادیه. ماه های اخر نصف شبم پا میشی میری دسشویی😅
گه گاهی مثلا میرم بیرون سرویس نتونم برم ادرارم نگه میدارم یا خواب باشم نمیتونم پاشم برم تا برم سرویس میگن خوب نیس ادرار نگه داری ؟راس میگن؟
نه طبیعیه . ولی اگر دردش بمونه حدس عفونت زده میشه
ن همه همینجوری ان مشکلی نیست
منم اینجوریم
نه بخاطر اینکه ادرار نکردیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.