من هنوز نرفتم بهداشت پرونده باز کنم نکنه بگن دیگه باز نمیکنیم 😂😫

۱۴ پاسخ

باید بری الان برو دیگه من از اول بارداریم میرم تاالان

واس من باز نکردن‌گفتن ی ماه دیگه میزایی برو بعدش بیای😏

برو حتما خب بگو متوجه نبودم

دقیقا بمن گفتن دیگه فایده نداره برو بعد بدنیااومدن بچه بیا

نه بابا باز میکنن

مامانم رفت پرسید چون منم نرفتم گفت اشکالی نداره

نه برو اشکال نداره کاری ندارن.. مگه نمیخوایی واکسن کزاز بزنی.... الان وقتشه.. نزنی هوب تیست. من یادم رفت بزنم دکترم ملی دعوا کرد. گفت وقتش دیگه گذشته... موقع زایمان بگو ببرنت اتاق استریل

من باز نکردم اصلا، چون ضروری نیست بهداشت برای اونایی هست که دکتر نمیخوان برن،، برای واکسن بچه هم مشکلی پیش نمیاد،

منم رفتم برا چی باید بریم وقتمون رو تلف کنیم مگه چیکار میکنن برامون فقط فرما خودشون رو پر میکنن

نه بابا بگو زیر نظر پزشک بودم

البته چون من نه کنترلاشو میخواستم برم نا داروهایی که قرار بود بده
واسه همین پیگیرش نمیشدم

نه بابا نترس من ۳۴ هفته رفتم😂

غر شاید بزنن ولی مجبورن باز کنن

احتمالش هست غر بزنن

سوال های مرتبط