۱۳ پاسخ

منم باز نکردم نگه داشته بودم هفته آخر برم که مدام زنگ نزنن
ولی این هفته دکتر گفته کزاز رو بزنم
مجبورم برم‌پرونده باز کنم
شما کزاز نزدی؟

برو باز کن منم هفته پیش رفتم باز کردم

نه عزیزم ، منم توی بارداریم بهداشت نرفتم حالا جانا ۲ ماهه بشه میبرمش

منم نکردم

عزیزم به من گفتن برو بعدا با بچت بیا ما واکسنشو میزنیم مشکلی نداره

منم باز نکرده بودم نمیخواستمم برم مجبوری بخاطر واکسن کزاز رفتم باز کردم

نه بابا من اولین روز روفتم گفت نمیخاد دنیا اومد بچه روز سوم چهارم بیارش

فردا صبح برو باز کن.غصه نداره.فقط قولنامه یا سند خونه جهت دیدن میخواد.و آزمایشات و سونوگرافی ها.چون وارد دفترچه میکنه و سیستم
دفترچه رو میده بهت

منم باز نکردم‌یعنی خود بهداشت گفت نمیخواد چون تحت نظر متخصصی فقط گفت بچه به دنیا اومد ۳تا۵روزگی بیا برای غربالگری هاش

مثل من تنبلیم میاد🫣

هیچی برو باز کن

برا واکسنا ب مشکل میخوری

من هنوز پیش متخصص پرونده باز نکردم🥲

سوال های مرتبط