۱۵ پاسخ

بعد از پاکی باید بری
چون قطعا باید مطمین باشی که باردار نیستی
من مرکز ناباروری میرم روز ۳ پاکی باید برم

روز ٨ تا ١١ سيكل بهترين وقتشه مونده وقتت كي باشه

روزی که دکترت بگه

روز ۷ تا ۹

اصلا هم نترس درد نداره نوبتت که داره میشه ۱۰مین قبلش شیاف بزار مقعدی
بعدش هم بهت آمپول بی حسی باید بزنن حتما ازشون درخواست کن

عزیزم فکر میکنم سیکل نهمت باید بری ترجیحا دقیقشو از دکتر زنانت بپرس

سه روز بعد از اتمام پریود حتی لکه بینی هم حساب میشه

من ۱۰سیکلم وقت داده بهم از ۳روز قبلشم گفته داکسی سایکلین بخورم هر ۱۲ساعت

خو مگه دکتر نگفت چندم بریی

من روز ۹ سیکلم رفتم

من کنه انجام دادم دکترم گفت از روز بعد پریودی تا روز12پریودی میتونی انجابدی

روز 8 و 9 و 10 پریودی

دو روز بعد از اینکه پریودیت کامل تموم شد
قبل عکس رنگی شیاف دیکلوفناک 100مقعدی بذار بعد برو کلنیک اصلا دیگ درد حس نمیکنی

دکتر ب من گف یک تا دوروز بعداز پاکی

روز هفت زنگ میزنی میگه روز هفتم پریودیمه خودش وقت میده

سوال های مرتبط

خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 خدا 🥲♥️🤱🏻👼🏻در انتظار یه نی نی💔 قصد بارداری