۵ پاسخ

سوال منم هست

قصری چیه

اره اگه عادت کنن میتونن ،شاید همدیگه رو دیدن راحتر باشه براشون ،
من خودم ازتوالت فرنگی نزدیک به دو هفته طول کشید تا عادت کردم ،بچه هام همینن دیگه تا به یچیزی عادت کنن زمان میخواد و حوصله

چرا نمیخای بگیری

لطفا اینم بگین که آیا بهشون فشار میاد ؟اگه میاد اینکارو نکنم

سوال های مرتبط

مامان دوتاتوت فرنگی🍓 مامان دوتاتوت فرنگی🍓 ۲ سالگی
سلام مامانا
اونا که بچه هاتون. و از پوشک گرفتید راهنمایی کنید لطفا
بچه های من روز اول بدون پوشک گفتم بریم ذسشویی‌ پس پی کنید اومدن پی پی هم کردن....فقط یکم یبوست بودن.... اما منم تشویق کردم دست زدم خوشحالی کردیم باهم.... اصلا هم نترسیدن... اما از روز بعدش برا پی پی همکاری نمی‌کنند ....پسرم که صبح ها بیدار میشه اصلا نمیاد دسشویی جیش کنه...شبا پوشک می‌بندم...ازش میپرسم جیش داری میگه نه...امروز به باباش گفت اگه پوشک دربیارم نمیتونم پی پی کنم... می‌ره اتاق روز میزنه میگم بیا بریم ذسشویی‌ پی پی کن میگه ندارم... تشویق میکنم میگم ما بزرگترها هم میریم دسشویی برا جیش پی پی...میگه ندارم...بعد چند ساعت دوباره همینجوری.... پسرم که هرروز پی پی میکرد حتی بعضی روزا دو سه بار..الان بدون پوشک خودشو نکهمیداره... یه شب هم بر م پی پی کنه رو پاهاش نشست هرچی گفتم بیا رو قصری بشین پی پی کن گفت نمیتونم...دیگه انقد نشست پاهاش درد گرفت...با گریه از دسشویی آوردم بیرون... پوشک بستیم تو او کرد..الان بعد هجده روز همچنان مشکل داریم تو پی پی کردن.... دخترمم یبوستش بیشتر شده....😢😢چیکار کنم