۹ پاسخ

من هیچکس و کنارم نداشتم از اولین روز خودم حموم دادم

عافیت باشه عزیزم، آفرین خداروشکر ترست ریخت💪🙏🏻🩷🩷🩷

الان بهترین وقته که نینی رو بخوری😋

من کسی نبود روز دهم پسرم خودم بردم حموم مامانم فوت کرده مادرشوهرم گفت من نمی‌برم

من دهفتس خودم حموم میکنم البته داخل حموم من حموم میکنم میدم به شوهرم حوله میپوشم میام لباساشو میپوشونم

فردا میخوام ببرمش امیدوارم بتونممم

اوخ خدااا عافیت باشه عسلم

عزیزم میشه بگی چطور حمامش کردی منم یاد بگیرم دیگ خودم ببرمش

افرین👏🏻دیدی سخت نبود؟

سوال های مرتبط