۷ پاسخ

انشالله سالمه
من سر بچه اولم غربالگری نرفتم

ایشالله سالمه جانم

ایشالاکه صحیح وسالم باشه عزیزم❤️

بچت سالمه ،غربالگريتم قراره خوب پيش بره ،كلي هم بعدش خوشحالي ميكني استرس چيو داري بابا،بسپار ب خداااا

از یازده هفته تا پایان سیزده هفته وقت هست

من استرس دارم برا آنتی ۳هفته دیگه باید برم

۱۳ هفته

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وسوم بارداری