۵ پاسخ

وزنگیری داره ولی بچرو سیر نگه نمیداره یا اشتهاشو برای غذا میگیره
دیگه بعد یکسالگی غذا باید بدیم شیر بعد از غذا
ولی هر دو‌وزنگیری دارن

تاثیر داره ولی برای اینکه بچه به غذا خوردن عادت کنه میگن شیرو بعد یکسالگی کم کنین .شیر به عنوان غذای اصلی حساب نمیشه

چرا عزیزم تاثیر داره ولی بیشتر غذا

شیر بعد از یک سال نقش مکمل تغذیه رو داره نه غذای اصلی
پس همون اندازه هم نقشش توی وزن گیری کم میشن

خب هیچ هیچ هم نیس چون بدن بچه تا دوسالگی بهش نیاز داره ولی اولویت با غذاس

سوال های مرتبط

مامان ✨شـــاهــــان✨ مامان ✨شـــاهــــان✨ ۲ سالگی