روی پا پسرم چای ریخت چی بزنم خوب شه
گریه میکنه

۱۰ پاسخ

اگع هنوز تاول نزده اگع روغن محلی داری بزن زود خوب میشه

آلفا

من یه روغن دارم خیلی خوبه از عطاری باید بخری نه جاش میمونه بعد از زدن روغن نه درد می‌کنه عالیه

روغن بنه یا همون پسته کوهی

زرده تخم مرغ بزن تا پماد سوختگی شوهرت بگیره بیاره

شنیدم سفیده تخم مرغ

من یجا مهمون بودم رو پا پسرم چایی ریخت یکی از مهمونا سریع رفت ب پاش مایع ظرف شویی زد یکم موند بعد با اب سرد شست.خدا رو شکر گریش بند اومد قرمزو تاولم نشد

منم امروز رو دستم چای داغ ریخت🥲خیلی میسوزه طفلی بچه
پماد سوختگی زینک اینا بزن بزاش میگن عسل هم خوبه همون اولش البته

سوخت؟؟؟
پماد زینک بزن
پماد سوختگی هرچی داری
اگه زیاده ببر دکتر گناه داره

کرم سوختگی اگه داری بزن

سوال های مرتبط