۱۰ پاسخ

ماه اردیبهشت شیراز واقعا بهشته 😍😍

یت رستوران هست خوشاشیرزا من عاشقشم همیشه میایم شیراز اونجام میریم چقد دلم خاست اردیبهش کلن هوای شیرازه خیلی شیرازو دوس دارم😍

ای خدااا من عاشق این شهرم خدا کنه اوضاع اوکی بشه بازم بیام😍

وای بهشته

به به😍

وای اردیبهشت شیراز وااااقعا بهشته😍😍😍 قرار بود امسال یک هفته بریم شیراز و از اردیبهشتش لذت ببریم که نشد😢

وصف بی مثالش
خداوندا نگهدار از زوالش 🥰🥰🥰

عزیزم عکس برای الان ؟
مسافر میاد شیراز؟

وای وای چقدر دلم هواشو کرد ♥️♥️

😍😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان مهدی وامیرعلی🌱 مامان مهدی وامیرعلی🌱 ۳ سالگی