این زنبوری دخترم رو پاش روزدانگشتش رو🥺🥺🥺

تصویر
۱۱ پاسخ

چند بار خوندم تا متوجه شدم چی نوشتی😐

الللهیییی
کاش میبردی دکتر عزیزم
خیلی بده این زنبورا

وای این زنبورا زهرش خیلی زیاد هستا حتما ببرش دکتر خیلی مواظبش باش

متوجه نشدم .. زنبور انگشت دخترتون رو نیش زده؟

من اینقدر از زنبور میترسم چون از بچگیم یکی دوبار نیش زده

مواظبش باش حساسیت نداشته باشه اگه بار اوله نیشش میزنه زنبور

عزیزم با دمپایی انقد بزن سرش دیگه نتونه بلند شه

شنیدم میگن اگه سیب زمینی نصف کنی بزاری جای نیش دردش رو کم میکنه یا ماست بزنی

خیلی درد داره ها خییلی 😑

وحشیه‌ حساسیت نداره دخترت؟

الهی بگردم🥲
این زنبورا خیلی بدن

سوال های مرتبط

مامان کارن وتو دلی مامان کارن وتو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری