مامانا شماهم درد کشاله ران و واژن دارین🥲؟؟

۲۱ پاسخ

من هفتم پایین ولی خیلی کمر درد و درد واژن دارم

دوس دارم عمل ولی هزنیش برام سنگین آزاد

حالامیگه تاچهارشنبه بروسنوبده اخر۳۸هفته بینم چطوره

امروزتوهفته ی۳۸بودم رفتم پیش دکتردستگاه گزاشت روشکمم گفت چرخیده اینقدرناراحتم

سلام خانومامن هفته ۳۶بودم رفتم سونوگفت هنوزبچت بریچ

جوری ک بخام از این پهلو ب اون پهلو بشم دوس دارم جیغ بزنم 😓

خیلی خیلی خیلی 😭😭😭😭

اخ اره. میخام پهلو به پهلو بشم یا راه برم درد دارم

ارهههه

بله🤦🏻‍♀️

واژنم تیر میکشه

اره

اره خیلیی

اره زیاد

اصلی ترین دردی دارم همینه مشکل دیگه ندارم

اره😩

سلام منم دارم شیاف پروژسترون دادن بهم

اره بخصوص سمت راست 😤😤

مگنیفورت بخور ،دوش بگیر

هفته شما داشتم

شدیدددددددد😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۵ ماهگی
مامان آرتا💙🥹 مامان آرتا💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💓پرنسس بابا💓 مامان 💓پرنسس بابا💓 ۶ ماهگی
مامان میران مامان میران ۶ ماهگی