مامانا کاربرد این تو شیرخشک چیه؟

تصویر
۹ پاسخ

عزیزم وصلش میکنی به قاشق دستش بلندتر میشه

کدوم شیرخشکه؟

چجوری وصل میشه به قاشق

وصل میشه به دسته قاشق و باعث میشه بلند باشه

ممنون از همگی ❤️
اگه برای صاف کردن باشه که من میکشم لبه قوطی شیر صاف میشه
برای بلندتر کردم دسته خوبه ولی به نظرم خیلی ضروری نیس

گلم اینو وصلش میکنی به قاشق که دستس بلند تر بشه وقتی که شیر به ته میرسه ازش استفاده میکنی

چ‌سوال خوب و کاربردی ، منم‌بلد نبودم💘✌️

وقتی شیرخشک به وسطا قوطی میرسه
میتونی این رو بزنی رو قاشقش تا دسته اش بلند شه

باید به ته قاشق نصب کنی واس وقتی که شیر به ته قوطی میرسه
بعضیا هم میگن شیر صاف کنه ینی از پیمانه صافش کنی

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا ۱۴ ماهگی
مامان نیلا🧚‍♀️ مامان نیلا🧚‍♀️ ۳ ماهگی
مامان کوهیار👑💙 مامان کوهیار👑💙 ۴ ماهگی