۳ پاسخ

وای منم اینجوریم☹️ اون لحضه از عصبانیت منفجر میشم بعدش کلی خود خوری میکنم و میگم دیگه اینجوری واکنش نشون نمیدم ولی بازم همونم😕🤐

منم مثل شمام
دارم رو خودم کار مبکنم

منم همینجوریم انقد که اذیت میکنه منم تنها بعدش انقدعذاب وجدان میگیرم که میشینم کلی گریه میکنم

سوال های مرتبط