۴ پاسخ

سمت چپی آپتامیل پرونوترا هست
ترکیباتش پروبیوتیکه و کمک میکنه شکم بچه خوب کار کنه

سمت چپی پرونوترا هس مقوی تر از سمت راستیه

اینا فرق دارن باهم عوض نشده ک

ن سمت راستی آپتامیل سادس اون پر رنگه آپتامیل پرونوترایه آهنش بیشتر و چندتا مکمل بیشتر داره پسر منم اوایل تا چند ماه آپتامیل ساده میخورد الان خیلی وقته پرونوترا میخوره محشره پرونوترا از ساده هم بهتره

سوال های مرتبط

مامان گوجه سبز 💚 مامان گوجه سبز 💚 ۱ سالگی