۴ پاسخ

من مرغ و با سیر و پیاز و ادویه می‌زارم میپزه
بعد ک پخت ریش ریش میکنم
پیاز و فلفل دلمه تفت میدم بعد مرغ های ریش شده و زرشک و بهش اضافه میکنم
پودر سیر و و پاپریکا و نمک و فلفل بهش میرنم خیلیییی خوب میشه
دوتا بادمجون هم سرخ میکنم یه لایه ک مرغ ها رو ریختم یه لایه بادمجون هارو می‌چینم

من یه لایه پیازداغ وزرشک و مرغ و گردو
یه لایه هم بادمجون سرخ شده

من یه لایه پیاز سرخ شده روش مرغ ریش ریش شده روش زرشک تفت داده شده روش یکم کره آب شده باز روش بکم پیاز سرخ شده و در نهایت لایه دوم برنجی

من خودم یه لایه مرغ و پیاز سرخ شده میریزم ...یه لایه بادمجون سرخ شده میذارم ..یه لایه زرشک

سوال های مرتبط

مامان آقا آرسام💋 مامان آقا آرسام💋 ۵ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان رایان و نویان مامان رایان و نویان ۵ سالگی
مامان ریان مامان ریان ۵ سالگی