بچم همش سما راست تکون میخوره عیبی نداره یعنی چرخیده

۲ پاسخ

چه عیبی می خواد داشته باشه؟ انقد ذهنتودرگیرچیزایی که کاری ازدستت برنمیاد نکن خواهرمن.

نه بچه منم فقط سمت راست هست از اول سفالیک ولی سمت راست هست

سوال های مرتبط

مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری