برا من تو ان تی گفت پسره ولی گفت نرین جشن تعیین جنسیت نگیرین ک صددرصد نیست
واسه من که خطا نداشت همون دختر شد
برامنم ۳ سال پیش آنتی گفت دختر و همونم شد
شنیدم دختر خطا زیاد داره، هرکی رو نمیتونن تشخیص بدن میگن دختره، گهواره کم ندیدم انتی گفتن دختر آنومالی پسر شده
اگه دستگاهشون پیشرفته باشه خطا نداره
ولی بازم تا ۱۵-۱۶ هفته صبرکن قطعی معلوم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.