خانوما،سونو ان تی بگه احتمالا دختره چقدر دقیقه؟

۵ پاسخ

برا من تو ان تی گفت پسره ولی گفت نرین جشن تعیین جنسیت نگیرین ک صددرصد نیست

واسه من که خطا نداشت همون دختر شد

برامنم ۳ سال پیش آنتی گفت دختر و همونم شد

شنیدم دختر خطا زیاد داره، هرکی رو نمیتونن تشخیص بدن میگن دختره، گهواره کم ندیدم انتی گفتن دختر آنومالی پسر شده

اگه دستگاهشون پیشرفته باشه خطا نداره
ولی بازم تا ۱۵-۱۶ هفته صبرکن قطعی معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم امیدم💖💖 مامان دخترم امیدم💖💖 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد